Tuesday 10 July 2007

Our little Babyroo


Doesn't she look peaceful?

"For thou hast possessed my reins: thou hast covered me in my mother's womb.
I will praise thee; for I am fearfully and wonderfully made: marvellous are thy works; and that my soul knoweth right well. My substance was not hid from thee, when I was made in secret, and curiously wrought in the lowest parts of the earth. Thine eyes did see my substance, yet being unperfect; and in thy book all my members were written, which in continuance were fashioned, when as yet there was none of them. How precious also are thy thoughts unto me, O God! how great is the sum of them! If I should count them, they are more in number than the sand: when I awake, I am still with thee." Psalm 139:13-18


9 comments:

Anonymous said...

Sembla que porti ulleres, oi?

TPG

Anonymous said...

M'oblidava: Saps que estaves moníssima amb aquest barret de palla? (Marge dret avall) I aquesta foto és una de les més genials de la teva infància ... una de les meves favorites EVER! Fas un somriure que deixa endarerre, molt, molt lluny, el de la Gioconda ...

TATIMA,

TPG

Anders Viking said...

Hey Sis! Hope to see that baby soon...Can't wait to be an Uncle!!

Congratulations again to you both!

Anonymous said...

peacful??????

TPG

Anonymous said...

Mare meva, de quatre comentaris tres són teus, TPG... No et passes una micona?? :-)

LSEP said...

Jo, Eliweski, el dia que vegis el teu blog tan desert com el meu estaràs agraïda per qualsevol aportació. Especialment si és un piropo!! Pullek TPG!! No et pots queixar, eh?! :P

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

LSEP said...

Per cert, jo crec que la nena s'assemblarà a la seva "tieta"!! (Bromes apart, no em direu que els perfils no són assemblats! I les dues portem ulleres!!)

Snif snif que maca…

XXX

Anonymous said...

Que mooooooona!!!! Quin morro que teniu... Aix, sniff sniff també!!! Pos ara ja pots comptar, Eliweski, que el pròxim cop que pugui anar a la biblio "linkaré" el teu blog!!
WUVUUUU!!!!

Eliweski said...

Mira, doncs ara que ho dius... :-) Sí que te una retirada! Ara, en quant a ulleres, espero que per aquest aspecte rebi els gens del seu pare, que te la visió 20/20 (com diuen per allà)i veu millor que jo amb ulleres! :-O